Werken bij AQUON

Word jij onze nieuwe collega?

Wat ga je doen?

Als Servicedesk medewerker ICT (2e lijns) is het jouw uitdaging om klant- en resultaatgericht ICT oplossingen, doorgevoerde wijzigingen en nieuwe implementaties te testen en te beoordelen. Je bent de schakel tussen AQUON en ICT, aanspreekpunt voor onze leveranciers en sparringpartner voor de 1e lijns helpdeskmedewerker en jouw (ICT) collega’s. Je hebt focus op de digitale/online werkplek-omgeving, apps, de hardware (waaronder ook smartphones), internet- en netwerkverbindingen, beveiliging en mobile device management en monitoring.

Meer informatie (pdf)

Wat vragen we van jou?

Heb je, onder andere:

  • een technische / ICT MBO opleiding;
  • minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • goed ontwikkelde communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
  • analytisch sterk ontwikkeld vermogen alsmede focus op oplossings- en klantgerichtheid;
  • ervaring met gebruikersbeheer en actuele beveiligingstechnieken;
  • het vermogen om (complexe) technische vraagstukken te analyseren en oplossingen te implementeren;
  • veel interesse om door te leren op gebied van techniek en proces. Denk hierbij aan Windows, Active Directory, Office 365, iOS/Android, ITIL en netwerkbeheer.

 

Kortom, jij bent een tof persoon! En je begrijpt wat jouw collega’s nodig hebben, kent de wijze van prioritering en denkt proactief mee over (ICT) oplossingen binnen AQUON.

Voer je gegevens in om te solliciteren

Solliciteer op deze functie

Upload je CV