Medewerker Servicedesk ICT

Ben jij klantgericht, analytisch sterk én krijg jij energie van het oplossen van IT-vraagstukken? Wil je jouw talent inzetten voor een organisatie die zich dagelijks inzet voor iets dat voor iedereen van levensbelang is: schoon en veilig water? Dan is dit je kans!

Arbeidsvoorwaarden

Onze mensen verdienen het beste

Goed voor onze mensen zorgen staat hoog in het vaandel bij AQUON. We bieden je uitstekende arbeidsvoorwaarden en je werkt in een hypermodern kantoorpand.

€45679 - €58443

Je jaarsalaris

32-36

Aantal uur per week

AQUON Houten

Je werklocatie

Waterschap

CAO

Functie omschrijving

Jouw uitdaging als Medewerker Servicedesk ICT

Als Medewerker Servicedesk ICT ben jij het eerste aanspreekpunt voor ICT-gerelateerde meldingen binnen AQUON. Je biedt eerstelijns ondersteuning aan collega’s op kantoor, thuis of op locatie en zorgt ervoor dat zij snel en goed geholpen worden. Dankzij jouw inzet en technische kennis blijft onze organisatie soepel draaien en kunnen collega’s zich focussen op hun belangrijke werk voor de waterkwaliteit in Nederland. 

Je werkt in een klein, hecht team en schakelt regelmatig met externe partners zoals hardware leveranciers en onze Managed Service Provider (MSP). Daarnaast werk je met systemen als TopDesk en TimeTell en denk je mee over verbeteringen in processen en dienstverlening.

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor ICT-vragen, storingen en verzoeken.
  • Je registreert, classificeert en handelt meldingen af volgens ITIL-processen zoals incident- en changemanagement.
  • Je beheert gebruikersaccounts en rechten (Active Directory / Microsoft 365).
  • Je beheert en verstrekt ICT-hardware (zoals laptops en mobiele telefoons).
  • Je zorgt voor een actuele en gestructureerde documentatie (kennisbeheer, CMDB).
  • Je voert basis functioneel beheer uit op o.a. TopDesk en TimeTell.

Functie omschrijving

Wat bieden we jou?

Wij bieden jou:

  • Een klantgerichte organisatie waarbinnen jij met je collega’s, ieder vanuit zijn of haar specialisme,
    enorm belangrijk werk doet. Namelijk werken aan de waterkwaliteit van Nederland.
  • De functie van Medewerker Servicedesk ICT, deze is ingeschaald in schaal 7 van de CAO
    Werken voor Waterschappen. Afhankelijk van je ervaring wordt het salaris bepaald, met een bruto
    maandsalaris tussen de € 3146,- en € 4025,- voor 36 uur per week (maximumjaarsalaris van
    € 58.443,- op basis van 36 uur- inclusief 21% individueel keuzebudget)
  • Flexibele arbeidsvoorwaarden, zoals:
    • 21% IKB (Individueel Keuze Budget), dit kun je onder andere inzetten voor vakantietoeslag, eindejaarsuitkering of het kopen van extra vakantiedagen.
    • 6.000 euro per 5 jaar aan Persoonsgebonden Basis Budget, waarmee persoonlijke ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden gefinancierd kunnen worden.
  • Een reis- en/of thuiswerkvergoeding.
  • Een goede pensioenvoorziening bij het ABP.

In dit team ga je werken

Je maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering waarin de teams ICT, HR, Finance, KAM, Business Control, Communicatie, Inkoop en Facilitaire zaken zijn ondergebracht.

Het ICT-team bestaat uit de volgende functies: een ICT-adviseur, een informatiebeveiligingsfunctionaris (ISO), een projectleider, een applicatiebeheerder, een applicatiebeheerder/Servicedeskcoördinator, een medewerker Servicedesk 2e lijn, een medewerker Servicedesk 1e lijn en een dataspecialist.

Interesse en solliciteren?

Solliciteer op deze vacature

Leuk dat je interesse hebt. Wij ontvangen graag je sollicitatie! Je kan je interesse en sollicitatie via onze website kenbaar maken. Wij kijken uit naar jouw bericht en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.